Hemelvaart weekend naar Gent

16 mei 2015 - Gent, België

Vanmorgen uitgeslapen en rond 11.00 in de benen om nog wat caches te gaan zoeken.
Om 13.30 moesten we op de Korenmarkt zijn bij het food truck festival waar we muntjes kregen van de Arne om wat te eten.
Het leek een beetje op het stukje terrein bij de 4 daagse vlakbij de boten, geite wollen
sokken figuren met allerlei oude vrachtwagentjes waar ze iets in klaar maakten en ook de kersthuisjes zonder versiering stonden er.
Wij hebben een paar ambachtelijke kroketten met asperge en garnalen en met ghanda ham gegeten die prima smaakten.
Daarna nog wat gecacht en even hulplijntje Siets gebeld.
In een kerk was Rinus zijn telefoon ongemerkt kwijtgeraakt waar we bij navraag van een jaartal toevallig achter kwamen.
De co van onze bonuscache had hem gevonden en heeft ons ook nog een beetje geholpen met het uitrekenen van een aantal vragen zodat we nog op de valreep onze namen in het logboek konden schrijven.
Daarna een hapje gegeten bij de Hema om een bodempje te leggen voor het Dreupelkot.
Daar 1,2,3,4 verschillende jenevertjes geproefd en ook nog wat mee naar de boot genomen.
Daar een bakje koffie en toen maar weer ff proeven hoe ze ook al weer smaakten.
Tot morgen.

1. Siets dekker:
    16 mei 2015
    Jaja, het zullen wel bekende smaakjes geweest zijn, zoals lychee en hazelnoot en advokaat, bij het jeneverkot.
    Hebben jullie al meer mensen "om"gekregen om te gaan dreupelen?
    Ja het was een gekke gewaarwording hoor, de eerste keer werd ik door Rinus gebeld, kreeg ik Rona aan de lijn. De tweede keer werd ik door Rinus gebeld, kreeg ik een belg aan de lijn die de gsm gevonden had en blijkbaar dacht, de laatste die op die gsm gebeld is, is waarschijnlijk een goeie bekende. Die belgen zijn zo gek nog niet!!!!!!
    Dan kijk je toch wel even vreemd op. Maar gelukkig is de gsm weer terug. De een laat zijn telefoon naast een bijbel liggen, de ander haar tablet op de wc in een ziekenhuis.
    De leeftijd he, wordt er hier even fijntjes opgemerkt.
    Jullie hebben je iig niet hoeven vervelen.
    Goede reis terug.
    Groetjes
  2. Jan:
    17 mei 2015
    Ja Ja er is weer flink ingenomen, van drank en voedsel. Zeker bijhouden de calorieën vliegen er zo af { komen er bij }.
    Geniet vandaag nog van het mooie weer. Gr Els en Jan.