wandel 3 daagse met pa Melse 29 oktober 2014

29 oktober 2014 - Oost-Souburg, Nederland

Vandaag alweer zo vroeg wakker, slechte nacht gehad, veel te warm. Waren ook weer op tijd aan het ontbijt, lekker thermoskan gevuld met koffie, iedereen sliep nog geloof ik dus ongezien kunnen doen.
Het was aan het miezeren buiten, even overlegd met elkaar en besloten dat we rondje Suus gaan cachen rond de vennen en dan de trein pakken in Oisterwijk ipv lopen naar Tilburg en kleddernat worden van de regen.
Zo gezegd zo gedaan en om 9 uur liepen we al weer buiten op pad naar de eerste van 7. Dit was een mooie en leuke tour van 2 a 3 km door bos en vennen. Tegen half 12 alles gevonden en daarna op weg naar Station Oisterwijk via gps door mooie buitenwijk, in het dorp nog ff koffie met vlaai voor 3,50 en tegen om 12.57 de trein , die had natuurlijk weer vertraging dus aansluiting in Tilburg gemist, bijna half uur moeten wachten. Bij pa de app van geocachen op telefoon gezet kan die thuis ook gaan spelen in de bosjes.
Voor de rest een voorspoedige reis gehad en voor herhaling vatbaar. Bedankt pa voor de gezellige dagen, we hebben weer genoten van elkaar, het wandelen en het weer .
Groetjes aan allen Pa en Rona.

1. Sandra:
    29 oktober 2014