wandel 3 daagse met pa Melse 28 oktober 2014

28 oktober 2014 - Oisterwijk, Nederland

Vanmorgen rond 7 uur wakker, starten met koffie en thee op bed, voordeel van een luxe kamer. Tegen 8 uur gaan ontbijten, veel te veel gegeten natuurlijk maar ja dat lopen we er wel weer af vandaag. Na ontbijt rond 9 uur uitgecheckt en naar de bushalte gelopen, waren veel te vroeg maar ja. Vlakbij gekomen kwam de bus er aan dus wij rennen wat niet zo lekker gaat met een volle rugzak, maar hij stopte en ging ook nog naar het station. Dit is geen officiële halte zei de chauffeur, ik mag hier niet stoppen eigenlijk maar hij deed het gelukkig toch. Op station aangekomen, hadden we nog 20 minuten voor de trein kwam, tijd genoeg. Op gemakje naar het perron en ja hoor, natuurlijk, 15 minuten vertraging, gaat lekker zo. Gelukkig stonden we in de zon, metro lezen dus tijd ging snel. Op naar Boxtel, pa zei gaan er nou cachen want dat wil ik wel eens zien, wij op pad. Eerste groene stip op de kaart was gelijk 1 met leuke behuizing. Zo een aantal kunnen vinden en Pa werd steeds enthousiaster, hebben we er nog 1 ?????
Tegen 12 uur naar station terug om van daar uit richting Kampina te gaan lopen. Gps op route gezet en dat. .......ding kon de route niet vinden, gelukkig het gebied tussen Boxtel en Oisterwijk offline in maps gezet dus konden we toch de goede kant uitgaan. Onderweg ook nog paar caches gepakt. Prachtig gebied met beekjes, ongerepte natuur, loslopende paarden en koeien, zeker een aanrader voor de wandelaars onder ons. Na een paar uur lopen aan de rand van de hei een plekje in de zon gezocht en even gerelaxd. Wilden wel weten hoe lang het nog lopen was dus adres van hotel in gps en daar kwam uit nog anderhalf uur. Gps gestart en verder via een mooie route over de hei, langs de vennen en door het bod tegen half 5 bij het hotel maar daar zijn we voorbij gelopen want moesten eerst nog een leuke cache zoeken bij een ander ven, was even zoeken tussen alle paddestoelen maar toen hadden we hem en konden we naar hotel Boschoord om lekker te douchen. Natuurlijk alle caches even als gevonden loggen, het waren er 8 vandaag en even deze reislogger schrijven. Gaan nu lekker eten en dan verder relaxen op de kamer.
Groetjes Pa en Rona

1. Henk:
    28 oktober 2014
    Zo gaat als een speer met jullie zeg en dan ook Jan nog gek maken met je cashes :-) , is misschien wel eens een leuk uitstapje voor de cashgroep souburg (caso) afijn gelukkig hebben jullie GPS, anders waren jullie misschien wel verdwaald, het verslag leest als de trein die jullie hebben genomen, goed uitrusten en morgen weer gaan als een banaan X Henk.
  2. Rinus verhage:
    Erg leuk verhaal ,goed geschreven. Alsof ik er zelf bij was .gr Rinus
  3. Siets Dekker:
    29 oktober 2014
    Was wel een mooie omgeving als ik de fotos bij de cacheplekken zie. t Haalt wel de snelheid uit het lopen, maar je ziet wel weer eens wat anders.
    Hoop dat het bij jullie nog droog is. HIer is het nu geen wandelweer. :-(
  4. Rona Verhage:
    29 oktober 2014
    Zitten nu ook in de trein, slecht weer.