zomervakantie. 2014

31 juli 2014 - Blokzijl, Nederland

Vroeg wakker deze morgen, was 7 uur toen het zeilbootje aan de overkant de motor startte. Om 9 uur een wandeling van een km of 5 door de weerribben bij Ossenzijl gemaakt. Rond 11.00 uur 200 meter doorgevaren dan waren we ook nog even in Friesland geweest, wilde Sietske graag. We zijn via de Kalenbergse gracht die nog steeds erg mooi is naar Blokzijl gevaren, door het sluisje in de kom een plaatsje gezocht, lagen om 14.15 in een box lekker in de zon. Lekker een cappuccino met een blokzijler brok genomen bij het kroegje met zicht op de sluis. In de avond een douche gepakt en nog rondje haven en dorp gedaan. Later nog overleg wat de verdere plannen zijn, in elk geval morgen naar Hasselt.

1. Sandra:
    31 juli 2014
    Dat hebben wij met Tinus ook gedaan, maar dan in Frankrijk. :-D
  2. Jan:
    Jullie genieten er echt van, halen alles uit de kast wat maar mogelijk is. Gelijk hebben jullie je bent nu lekker ver van huis, nemen wat je nemen kunt. En het blijft mooi weer, je zullen het verdient hebben. Gr.