zomervakantie 2014

4 augustus 2014 - Harderwijk, Nederland

Kindjes vanmorgen rond 7.30 wakker en bij elkaar in bed gekropen, zelfs opa was vroeg vanmorgen. Wedstrijdje gedaan wie het eerst zijn ontbijt op had, Lynn heeft gewonnen. Dan op gemak wassen aankleden en wachten tot we naar dolfinarium konden. Ron en Siets moesten de boot weer gaan verleggen, lagen op een beetje aanvaar gevaarlijke plek. Opa vooruit gestuurd voor de kaartjes en we konden zo naar binnen. Zeehonden,zeeleeuwen,walrussen en dolfijnen genoeg te zien. Kindjes genoten af en toe wat te snoepen en een ijsje, tegen 16.00 weer terug naar de boot. Dean zijn boot opgeblazen en gevuld met water, puts ernaast en kliederen maar met water op de punt. Lekker gedoucht en gegeten. In de avond nog een boodschap gedaan en wat van Harderwijk bekeken, kinderen moe maar voldaan naar bed. Morgen weer een stukje verder varen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan:
    5 augustus 2014
    Ja dat Harderwijk was wel een belevenis voor de kids, ik denk voor de kleintjes en de grote.
  2. Rona Verhage:
    5 augustus 2014
    Was erg leuk om weer eens te bekijken, maar in 4 jaar is er al veel veranderd onderweg bij al die plaatsen waar we geweest zijn.
  3. Jan:
    5 augustus 2014
    Ja jullie komen nu rotondes tegen die er nooit waren. Gewoon omheen varen.