weer naar huis.

20 mei 2014 - Kusadasi, Turkije

Vanmorgen laatste ontbijt en een broodzakje gevuld voor onderweg. Laatste spullen in de koffer en nu maar hopen dat ze niet te zwaar zijn. Belboy gebeld en naar de lobby voor de koffie, de bus komt om 11.55 ons ophalen. Nog zitten kletsen met duitsers die kwamen ons uitzwaaien. Bus was stipt op tijd dus nu richting Bodrum- Milas vluchthaven, onderweg nog diverse nederlanders opgepikt en om 15.00 waren op Milas. Controle aan de ingang en nu nog ff inchecken maar we waren veel te vroeg gggrrrrrrr. Om 16.00 ingecheckt en door douane, gelukkig werd de handbagage niet gewogen ppppfffffff. Hadden we zelf al ff gedaan en natuurlijk te veel. Bij de gate weer wachten op boarding, vliegtuig kwam om 17.45 aan en wij moeten 18.30 vliegen dat is krapjes dus vertraging maar dat viel mee, we vertrokken om 18.40. Voorspoedige vlucht en goede landing op tijd, de koffer hadden we ook zo dus snel naar de trein en jawel hoor tussen Delft en Rotterdam storing ong. 60 min. vertraging. Gelukkig nog op tijd voor de intetcity direct, snel kaartjes gekocht in de laatste 2 minuten en we zaten erin. Om 00.20 waren we weer veilig in Souburg met regen.

1. Jan Melse:
    21 mei 2014
    Gelukkig weer goed thuisgekomen. Veel tijd om uit te slapen hadden jullie niet zeker, alle 2 vandaag weer aan de bak.
    Nu eerste de extra pondjes er weer af trainen. Gr.XXX