Wandel 3 daagse met pa Melse 27 oktober 2014

27 oktober 2014 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Vertrek om iets over 10 met de trein naar s Hertogenbosch waar we om 10 over 12 waren. Voorspoedige reis gehad. Dwars door het centrum gegaan en koffie bij de McDonald gedronken, in een hoekje gezeten gelijk onze krentenbollen opgegeten. Bij de ANWB een paraplu gehaald , weet ik zeker dat het droog blijft. Verder op de gps maar die wilde de andere kant op als dat we moesten, toen de fietskaart erbij gepakt en op weg. Nog geprobeerd te cachen bij de watertoren maar daar waren werklui bezig, konden niks pakken jammer genoeg. Onderweg nog op een terras een biertje gepakt, het was heerlijk weer. De zon scheen en het was wel 18 graden dus liepen in ons tshirt, route nu via gps en door een prachtige groene wijk met een heel oud boereweggetje met aan beide kanten allemaal vennetjes. Rond 15.30 in het hotel gearriveerd, bij het inchecken zag pa nog bekenden, zus van tante Sien.
Kregen een kamer op de 1e verdieping, ff rugzak af gedaan en fruit gegeten daarna weer in de benen richting Rosmalen. Na een dik half uur in het centrum aangekomen, is niet groot maar wel van allerlei verschillende winkels. Niets geen caches in het centrum dus vandaag geen smileys kunnen verzamelen . Op zoek naar een eettentje en kwamen uit bij de chinees, heerlijk gegeten, nasi en mihoen met garnalen. In het donker terug naar hotel s' Hertogenbosch, vlot gevonden want was naast de McDonald. Op de kamer een ☕ gezet ondertussen tv kijken maar dat was geen succes, beeld stond steeds stil dus receptie gebeld en die stuurden iemand om het te verhelpen wat niet lukte. Kregen toen het aanbod voor een andere kamer die we natuurlijk aanpakten. De receptioniste kwam zeggen dat we een luxere kamer op de 3e etage kregen die we gelijk aanpakten. Hadden nu een 2 en een 1 persoons bed, nespresso apparaat, smaakjes thee en luxe bad artikelen dus was een goeie deal.
Na het douchen lekker met een wijntje op bed tv kijken en beetje lezen.
Tot morgen Rona en Pa.

1. Henk:
    27 oktober 2014
    Leuk hoor, ga er toch eens over denken om een keertje mee te gaan, lijkt me gezellig met jullie en een biertje in de zon is ook niet verkeerd na het wandelen.
  2. Rinus verhage:
    27 oktober 2014
    dan gaan we maar met zn vieren
  3. Siets Dekker:
    28 oktober 2014
    Hallo en ik dan. Ik wil ook wel mee. Gaan jullie voor de grote ronde en ik voor een kleine.
  4. Rona Verhage:
    28 oktober 2014
    Zou heel gezellig zijn zo met zn allen, nemen we wel een familienamen.
  5. Henk:
    28 oktober 2014
    Oke dan nemen we een giga familiekamer en gaan we met zijn 6 of 7 , en er is vast een loopje wat we met z'n allen kunnen doen, zitten we nog wel met de hondjes
  6. Siets Dekker:
    28 oktober 2014
    Groepsaccomodatie zoals een jeugdherberg haha ouwe jeugd ;-). Kunnen er nog een paar meer mee. Is vast wel plekje waar ook honden meemogen.
  7. Henk:
    28 oktober 2014
    Hoop alleen dat het (siets) niet zo vochtig is als afgelopen zaterdag in België :-)
  8. Cees:
    28 oktober 2014
    Ik kom wel achterop, ben niet zo vlug meer
  9. Rona Verhage:
    28 oktober 2014
    Geeft niks we wachten wel op je met eten.
  10. Sandra:
    28 oktober 2014
    Je kunt in Den Bosch heerlijk Turks eten. Restaurant bij de brabanthallen! Pascha Lounge heet het volgens mij. ♡
  11. Cees:
    30 oktober 2014
    Ik ben niet rascistisc maar ik hou niet ven turken.