wandeltocht naar Kusadasi

16 mei 2014 - Kusadasi, Turkije

Vandaag na het ontbijt op pad gegaan, bergafwaarts naar Kusadasi centrum. Temperatuur prima, halverwege een wegrestaurantje  typisch turks, golfplaten en zeilen maar ze hadden van alles, ijs, koude limonade, drank. Het werd een ijsje voor Rinus en een sapje voor Rona. Na ruim een uur lopen kwamen we zachtjes aan weer in de bewoonde wereld aan, mooie boulevard met een grote jachthaven. Daar eerst aan de Efes want het is dorstig weer. Heel veel winkeltjes gezien en lekkere nederlandse koffie op terras gedronken. Zachtjes aan weer richting boulevard en bekeken of we een eindje terug richting hotel gingen lopen, want er rijden om de 5 minuten dolmussen(busjes) die kant op. Het ging lekker en we kwamen weer bij het wegrestaurantje waar Rinus zei, we lopen helemaal naar het hotel. Daar aangekomen hadden we zeker 20 maar ik denk wel 24 km gelopen, ben trots op Rinus, heeft het goed gedaan en nergens last van. Ons biertje smaakte erg goed op het strand terras.

1. Sandra:
    16 mei 2014
    Goed gedaan ouwe. Ben trots op je! :-*
  2. Siets Dekker:
    17 mei 2014
    Je hebt de smaak te pakken, met lopen en met schrijven. En af en toe wifi maakt het natuurlijk af. Anders kun je alles schrijven en wij nix lezen ..
  3. Jan Melse:
    17 mei 2014
    Dat was een hele leuke dag, wel dorstig maar daar is wat aan te doen. Nou Rinus je hebt de smaak goed te pakken. Een adspirant lid voor de club. Genieten jullie maar lekker het is zo weer voorbij. Wij gaan vandaag een WIK fietstocht maken, met een gezellige avond na afloop. Gr. van ons. XXX
  4. Siets Dekker:
    17 mei 2014
    Voor sporttracker heb je geen wifi nodig, dus je kunt je afstand altijd meten, als je maar gps hebt. Dan weet je nog beter hoeveel het was.
  5. Els:
    18 mei 2014
    Ben ook in Kusadasi geweest leuk plaatsje weet niet meer, de naam van het hotel, maar er was veel te doen daar zijn met de dolbus naar de stad gegaan.Heb gisteren 25 km gefietst met Wik en daarna een leuke avond gehad.