zomervakantie 2014

26 juli 2014 - Deventer, Nederland

Vertrek vanuit Doesburg rond 10 uur, lekker weer voor stroom met een km of 16 naar Zutphen. Afgemeerd in vispoorthaven in de binnenstad, geen havenmeester dan maar zelf plekje zoeken. En ja hoor weer een toren beklommen, de walpurgiskerk met 205 treden deze keer. Mooi oud stadje met heerlijke kibbeling op de markt. Nog moeten schuilen voor een fikse regenbui met onze vis. Later doorgevaren naar Deventer waar we aan de kade voor de stad mochten liggen, erg leuk. Friet gebakken aan de wal en in de avond nog een heerlijk Italiaans talamini ijsje gegeten.

1. Jan:
    27 juli 2014
    De kibbeling die jullie gekocht hadden moest toch nog een keer zwemmen, vandaar die bui. Zo te zien vermaken jullie je opperbest. Nou geniet er maar lekker van het is verdiend. Ik ben achter een andere foon aan geweest , krijg van mijn beltegoed € 158 terug, dat is mooi meegenomen. Hier momenteel bewolkt maar warm, teveel vocht in de lucht. Groetjes aan het andere stel en tot horens, doeiiiiiiiiiiiiii xxx.