zomervakantie 2014

28 juli 2014 - Kampen, Nederland

Weer om 10 uur vertrokken vanuit Deventer stroompje mee naar Hattum, prima weertje. In Hattum tussenstop om het plaatsje te bekijken en proeven of ze daar lekkere koffie hadden. Mooie gevels in al die oude stadjes. Doorgevaren naar Kampen waar je van ver de koe al aan de toren zag hangen. Bij haven kantoor op terras nog biertje gedronken,kostte maar 1 euro. Na het eten door Kampen gewandeld en de route voor morgen besproken.

1. Martin:
    28 juli 2014
    Ja die koe weet ik nog wel
    Was volgends mij met talamini he xxx
  2. Rona Verhage:
    28 juli 2014
    Ja dat kan best Martin, vandaag naar Giethoorn.
  3. Sandra:
    De koe kan ik me niet meer herinneren.
    Wij zitten nu te relaxen op ons vakantieverblijf in Zld. Xxx
  4. Rona Verhage:
    28 juli 2014
    Toch niet weggespoeld hoop ik, wij hebben alleen vannacht regen gehad en liggen nu in Giethoorn.
  5. Jan:
    Van die koe weet bijna iedereen nog, zij moet wel gemolken worden morgenochtend. Bier voor € 1 dat wil ik ook, neem ik er 2. Hattem is ook een mooi plaatsje .Blijf maar lekker genieten, dan genieten wij mee, omdat ik het bijna ook allemaal ken van de camper. Tot horens Doei.